Sponsored Links
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Love Up 2015 Lyrics

By Kerwin Du Bois

Kerwin DuBois - Love Up - Lyrics

Baby ah comin over, hmmmmm
Ah yea, yea, yea, yea, yea-eahh,
Ah in de mood tuh day a-aye, a-aye
A-aye, aye,
[Comin over!] Fuh you and me, gyal
Meh ready up, ah ready up, leh we ready
Up noow.

Doh ever feel like, I fuh get yuh, or
I negolect yuh, gyal yuh always on
My mind,
Doh ever feel like, I reject yuh, baby
I respect yuh and I appreciate yuh
Time, but I cyah,
Do the tings that yuh wah do
Cyah wine tuh de ground like ah used
Too,
Could lift yuh up but ah refuse too
Cuase I wah stand right behind yuh be-
Hind and rock, rock, rock,
So if yuh wah rock, rock, rock, jus
Come leh we rock, rock, rock
Tuh call me de action man and I plan
Tuh dance and jus.

[Love up, love up yeah] so when yuh
Ready jus call meh
[Love up, hug up yeah]
Ah got that real sweet tender wine
Fuh you baby,
[Love up, leh we love up, yeah]
Say anytime yuh wah meh,
[Love up, hug up yeah] jus call meh
Name,
And we go hug up, hug up, love up
Over and over, hmm
Come leh we jam the night away oh baby.

Ah doh really want tuh wine up, ah
Jus really want you tuh knooo, that ah
In de mood and ah feelin rude yeah,
Baby ah realize, that tings jus ain't
Workin, when I'm right in front yuh eyes
Ah kno ah rell try, Tuh be all yuh wanted
But meh body evertin, gyal ah thankful
For yuh time,
But I cyah, support de wine that deh show
Yuh, cause when yuh cock back ah cyah
Hol yuh,
Ah need more powers tuh control yuh, so
Go stand right behind yuh behind and rock
Rock, rock,
So if yuh wah rock, rock, rock, jus
Come leh we rock, rock, rock
Tuh call me de action man and I plan
Tuh dance and jus.

[Love up, love up yeah] so when yuh
Ready jus call meh
[Love up, hug up yeah]
Ah got that real sweet tender wine
Fuh you baby,
[Love up, leh we love up, yeah]
Say anytime yuh wah meh,
[Love up, hug up yeah] jus call meh
Name,
And we go hug up, hug up, love up
Over and over, hmm
Come leh we jam the night away oh baby.

Ah doh really want tuh wine up, ah
Jus really want you tuh knooo, that ah
In de mood and ah feelin rude yeah,
Pleaseeee, doh get meh wrong nah gyal
Ah doh wanna be judge no.
Pleaseeee, doh get meh wrong nah gyal
Ah jus wanna make love,
So leh we, hol ah vibes and rock tonight
And, doh wah no hard wine when I behind yuh
And if yuh refuse tuh stay ayy then, absent
Yuh wayyy.

[Love up, love up yeah] so when yuh
Ready jus call meh
[Love up, hug up yeah]
Ah got that real sweet tender wine
Fuh you baby,
[Love up, leh we love up, yeah]
Say anytime yuh wah meh,
[Love up, hug up yeah] jus call meh
Name.


Sponsored links

Lyrics submitted by on Nov 24, 2014 .

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip
Sponsored links